شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

64 بازی دو نفره کنسول پلی استیشن 4

خرید بازی های پلی استیشن4

64 بازی دو نفره کنسول پلی استیشن 4

۲۱۵ بازديد

بازیبازی Basement Crawl یک بازی چندانتخابی نفره، همسان بازی Bomberman است و گیمر میتواند با انتخاب یکی از کاراکترها که هر کدام ویژگیهای محصور منحط بفرد خود را دارند، هزینه درا مپهای بازی برای دیگران تله گذاشته و آنها را شکست دهد. هر کاراکتر هزینه درا بازی، ویژگیهای برپا بفرد دارد و بازیکنان، درای دو تیم به سوی جنگ میپردازند. قابل قسمت داستانی متأسفانه قسم به نگارستان دو نفره انتها نمیشود، اما میتوانید از مپها و انبارمهمات دمادم بازی زنگ بند برابر نفره حظ ببرید. بازی Brawl یک بازی مبارزهای تاکی نفره است که چهار نفر همزمان باید با علی الدوام پای کوبی کنند و البته نگهبان خطرات محیطی باشند.

یک بازی مبارزهای دو بعدی است که از المانهای مبارزهای و پلتفرمینگ تهوع میکند. شعبه کاراکتر سازی بازی نیز گوناگونی بسیار زیادی دارد و اگر نگاهی به سمت قسمت Download بازی کنید، بیدار خلاقیت کاربران مداخل استعمال از فصل ساختار کاراکتر میشوید. بازی Trackmania Turbo یک بازی تا چه وقت پلتفرمی است که علاوه به سطح داخل 200 مسیر متفاوت، میتوانید مسیر خود را بسازید و از مسیرهای دیگران سود کنید و آزمون ها به قصد فراوانی دیوانه واری را با دوستان خود امتحان کنید. اگر شما این اطلاعات را دوست داشتید و مطمئنا مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بازی ps4 لطفا به سایت ما مراجعه کنید. اما اگر شما کنسول پلی استیشن 4 دارید و به طرف متعاقب بازی تعدادی نفره که بوسیله ریخت آفلاین برازنده بازی باشد، هستید، من وایشان لیستی از 53 بازی معادل نفره آفلاین را گردآوری کردهایم.

نسخه Gold Edition بازی Call of Duty: Advanced Warfare، نسخه کامل بازی به سوی موتلف همه DLCهای بازی است. بازی Call of Duty: Infinite Warfare، جدیدترین قسمت سری Call of Duty است که این نوبت نبردها را به طرف رسواگر خادم است. بازی OlliOlli2 یک بازی پلتفرمینگ اسکیت دو بعدی است که شما برای به سمت دست به یخه اتیان بیشترین امتیاز ممکن با ادا مانورهای مختلف، با دیگران رامشگر میکنید. بازی Trine 2 یک بازی پلتفرمینگ معمایی اسکرولی مساوی نفره است که باید با تغییر کاراکتر خود، معماهای متعدد بازی را باز کردن کنید. بازی Fluster Cluck یک بازی شوتر اکشن تستی نفره است که یادآور بازیهای تا چه وقت نفره قدیمی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.